הוספת מתכון באתר: בקלי קלות

תהליך הוספת המתכון שבאתר תמיד קיבל ביקורות שליליות, בעיקר על חווית משתמש לא טובה, וקושי רב בהוספת מתכון לאתר. החלטנו לשים לעצמנו למטרה, לאפשר לכל גולש לעשות זאת בקלות מירבית (על אף הצורך בבחירת המוצרים למתכון – על מנת לקבל את ערכו התזונתי).

עיקרי השינויים בהוספת מתכון שבאתר:

הוספת מתכון עם ערכים תזונתיים

הוספת מתכון עם ערכים תזונתיים

  • עיצוב מחודש: על מנת לאפשר חווית משתמש טובה, חשוב שהגולש יהנה רק מלהסתכל על האפליקציה. הדפים עברו עיצוב מחודש ונוספו אפקטים נעימים לעין.
  • שינוי התהליך (Flow): בגירסה הישנה, תהליך הוספת מתכון כלל הרבה שלבים, תוך כדי מעבר בשלושה עמודים שונים. בגירסה המחודשת, התהליך מחולק לשני שלבים: שלב ראשון בחירת המוצרים למתכון ושלב שני, הזנת פרטי המתכון ושמירתו.
    הפרדנו את התהליך של הוספת מוצרים ללא ערכים תזונתיים (שנמצא בשלב הראשון), ואף את התהליך של חלוקת המצרכים לקבוצות (ניתן להכנס לשלב הביניים מהשלב הראשון).
  • מבדיקות שערכנו, ההבדל בזמן הנדרש להוספת מתכון באתר FoodsDictionary שכולל ערכים תזונתיים מלאים (לאחר השידרוג) עומד על כ-20% יותר, לעומת הוספת מתכון באתרים מתחרים (ללא ערכים תזונתיים). המסקנה היא שאין סיבה ממשית להתעצל ועדיף להשתמש באתר FoodsDictionary וכך לקבל ערך מוסף הכולל ערכים תזונתיים מלאים (ואף ניהול ספר מתכונים מתקדם באתר).

כמו תמיד – נשמח לקבל הערות והצעות לשיפור!

צוות אתר FoodsDictionary.

פורסם בקטגוריה כללי, שינויים ושיפורים באתר, עם התגים , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.