על ההשקה החדשה של אתר FoodsDictionary

ההשקה מחדש של אתר FoodsDictionary

ההשקה מחדש של אתר FoodsDictionary

אתר FoodsDictionary הוקם בשנת 2009 על ידי ניר וגיא צורף (אחים), כשניר הוא האחראי על הפיתוח ותשתיות האתר, וגיא אחראי על השיווק והתוכן. לאחר 4 שנים מאז עלה לאוויר, במהלכן האתר עודכן מפעם לפעם ובוצעו בו מגוון שינויים, החלטנו להשיק את האתר מחדש עם עיצוב חדשני המכיל גם את הגוון החום בנוסף לגוון הירוק הבריאותי, ועוד פיצ'רים מיוחדים על הדרך.

התחלנו לחשוב על רעיון שדרוג האתר לפני כשנה וחצי. האתר אמנם היה בנוי היטב, אך קיבלנו מספר הצעות לשיפור שהאירו לנו את העיניים בדבר השינויים שאנחנו צריכים לעשות בכדי שלכם, משתמשים יקרים, יהיה עוד יותר נוח לגלוש באתר ושחוויית הגלישה שלכם בו תהיה נעימה ומועילה יותר.

איך הכל התחיל?

כמדי פעם אנו מקיימים פגישות שמטרתן היא לחשוב ולהסיק מסקנות על ייעול האתר וחוויית המשתמשים. לפני כשנה וחצי, באחת מהפגישות האלו, קיבלנו הצעה לשיפור מאחד מבני המשפחה: "יש לכם הרבה כלים מיוחדים באתר וגם הרבה תוכן כמו כתבות ומתכונים. תסדרו יותר את הנראות של כל הכלים והתכנים, תנסו להפריד בין הכלים לתכנים עצמם ולהציג למשתמשים את כל הקשת הרחבה של מה שאתם מציעים. חבל, במצב הנוכחי של האתר אני בטוח שתכנים רבים פשוט לא נראים לעין".

וואו, חתיכת הצעה לשיפור! בהתחלה חשבנו לעצמנו שמדובר על עדכון רחב היקף שייקח הרבה מאוד זמן ואולי שווה להשקיע בכיוונים אחרים לפיתוח האתר. לבסוף, לאחר התייעצויות עם מעצבים ואנשי מקצוע המתמחים בחוויית משתמש, החלטנו להרים את הכפפה ולהעלות את העדכון הרחב והחשוב ביותר שנעשה עד כה באתר. ניר החל לעבוד במרץ וליצור את התשתית המתאימה לעיצוב החדש, שפניו החדשות אינן דומות כלל לפניו הקודמות. התחלנו לעבוד…

התכנון והעבודה שנעשתה

ניר, בתור מנהל הפיתוח ובונה האתר, התחיל לתכנן כיצד ייראה האתר החדש. היו לו הרבה התלבטויות והרבה אפשרויות, אותן הוא יישם תחילה על דף נייר. לאחר מכן, הוא החל לעבוד על התשתית שבנה עוד מ- 2009 והכניס בה שינויים רחבי היקף. אתר FoodsDictionary אינו אתר רגיל – מצד אחד הינו אתר תוכן המכיל מאגר מוצרים ומאכלים, מתכונים עם ערכים תזונתיים וכתבות בנושאים שונים. מצד שני, הוא גם אתר המכיל כלים ומחשבונים ייחודיים כמו "מנתח המתכונים", מחשבוני התזונה, ניהול יומן התזונה ועוד. כפי שתוכלו לשים לב, השקענו הרבה מחשבה בכל עמוד ועמוד על מנת שחווית המשתמש תהיה טובה ואיכותית.

כמעט בכל שבוע נפגשנו על מנת לבחון את קצב ההתקדמות והעבודה. הראינו את השינויים שתכננו לאנשים הקרובים אלינו על מנת לקבל פידבקים, התייעצנו עם מומחים, קיבלנו הערות, נאלצנו לשנות מדי פעם דברים שעשינו כבר אך קיבלנו עליהם משובים רעים, והכי חשוב – נהנינו! כמדי שבוע אנחנו מקבלים פניות ממשתמשים שכותבים לנו שהם מוצאים את האתר מועיל מאוד, מגניב, מעניין ועוד מילות תואר יפות שכאלה, וזה מספק אותנו מאוד. זוהי הרגשה נפלאה להבין שמה שאתה עושה מספק ועוזר לאנשים. כמובן שגם נהנינו לעבוד ביחד, להתגבר על מכשולים, לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו וגם לתחזק באופן שוטף את האתר.

וכרגיל – עיכובים קטנים לקראת הסוף!

אתם מכירים את ההרגשה שאתם מחכים למשהו כל כך הרבה זמן (כשנה!), וממש לקראת הסוף הוא נדחה עוד קצת? אז כן, זה גם מה שקרה לנו, כשעיכובים נוספים דחו את העלייה שתוכננה לתחילת נובמבר 2013. יחד עם זאת, בדיעבד אנחנו שמחים על כך מאוד, שכן בשל העיכובים האלה התוצאות הן טובות יותר… ואנחנו מרוצים יותר מהתוצאה. אתם מוזמנים לצפות בסרטון ההשקה שהכנו המציג את השינויים המרכזיים באתר החדש.

אז דצמבר 2013 הגדול שלנו הגיע, ואנחנו שמחים מאוד להציג בפניכם את אתר FoodsDictionary החדש. אנחנו מקווים שתיהנו ממנו, והכי חשוב – נשמח לשמוע מכם כל הערה, הצעה לשיפור, הארה ופשוט כל מה שיש לכם להגיד! בנוסף, אתם יותר ממוזמנים למלא את סקר שביעות הרצון הקצרצר שהכנו…

תרגישו חופשי גם לכתוב לנו – אנחנו מבטיחים להתייחס לכל פנייה ברצינות רבה ובמהירות האפשרית.
שלכם ובשבילכם,
ניר וגיא, בשם צוות אתר FoodsDictionary.

פורסם בקטגוריה חדשות, כללי, עם התגים , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.