חגיגה בשבועות באתר FoodsDictionary

איזה כיף :)

איזה כיף 🙂

חג שבועות ואיתו שיא חדש נשבר: מעל 110,000 גולשים הגיעו ביום אחד (אתמול). יום חג בשבילנו… שיא שנשבר וגורם לנו לרצות עוד ועוד 🙂
השיא הינו גם ברמה רגעית בה גלשו באתר מעל ל- 1,400 גולשים 🙂
אתר FoodsDictionary הוקם בשנת 2009, ע"י האחים ניר וגיא צורף. באתר מעל ל-7000 מוצרים ומאכלים, ומעל ל-5,000 מתכונים.
מאז שהוקם, האתר עבר שינויים רבים ושיפורים רבים:

2010

הושקו המתכונים באתר: עד אותו הרגע, באתר היו רק מוצרים ומאכלים והיה ניתן לבנות תפריט יומי. לא היו מתכונים… ועכשיו יש 5,841 מתכונים בדיוק! בנוסף, השקנו את האינדקסים וגם את מחשבוני התזונה.

2011

השקנו את ספרי המתכונים באתר! ולאחר מכן השקנו את האנלייזר למתכון, כלי מטריף! רק מכניסים את רשימת המצרכים ומקבלים טבלת ערכים תזונתיים מלאה!

2013

האתר הושק מחדש: עיצוב מחודש, כלים חדשים כמו מתכונים עשירים, יומן תזונה משופר, ערוצי תוכן וטורים חדשים, ספרי מתכונים משודרגים, מחשבונים חדשים: מחשבון הריון ומחשבון ביוץ.

2014

מתכונדיאל – תחרות מתכונים נושאת פרסים והשקנו את הניוזלטר שלנו שכבר רושמים אליו מעל ל-15,000 רשומים שנהנים מדיוורים משגעים!

2015

הוספנו מתחם קניות מושקע – Shopping, תמיכה מלאה במובייל ואינדקס תרופות מפורט.

2016

מערכת הבלוגים FoodsBlogs… מערכת של בלוגים מובחרים, מערכת מבוססת וורדפרס, פשוט תענוג לראות את הפוסטים שם! כנסו: FoodsBlogs.
בנוסף, השקנו את "תפיקו", סטודיו להפקת וידאו – ומאז כבר מעל 100 הפקות וידאו מוצלחות.

2017

ממשיכים לעבוד ולהשתפר! מה בתוכניות? עוד הרבה הפקות וידאו מוצלחות, הרבה מתכונים נהדרים, וגם איזו אפליקציה שבהחלט תעשה הפתעה לטובה. תמשיכו לעקוב.

שלכם, צוות FoodsDictionary.

פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.